3 Mayıs 2010 Pazartesi

MASAL
Bir sedirde didon sakallı saka F.
Bir sedirde top sakallı kostak H.
Yanlarında da kirli sakal antika F
Lakayt Fevzi de derler, eyvallah'
Karşılarında patroniçeleri keçe Emine
Keçi kılından yapılmış şalı üzerinde gene
Ben diyeyim lime lime
Sen de şahrem şahrem
Mirasmış ebesinden ninesinden
Önemli günlerde giyer, eyvallah!
O gün kültürlerini ölçecekmiş aklı sıra
“Tarh nedir” diyecekmiş
Aklına geldi gene, dedi, tövbe yarabbi...
Didon Sakallı “ çıkartmadır ” dedi
Top Sakal, vergi ile ilgili bir şey amma dedi, anımsayamadım
Tepesi attı kirli sakalın, radikal kararlar aldı o an
Sıra gelince ona
Tokat gibi verdi yanıtını: “Bilmiyorum Saciye...”
Kostak kostak yürümesi zıddına gidermiş zaten
İşten atacakmış da bahane ararmış
Bilmiyorum Saciye demesi neyse de
Bıyık altından gülüşü
Bardağı taşıran son damla oldu
Tahammül etmem olanaksız artık ona
İlişiğini kesin kapı dışarı edin demiş.
Bilirsiniz taş fırın erkeğiyim derdi
İdare ederlerdi arkadaşları ve de karısı
İşten kovulduğunun günün akşamı
Vurdu yumruğumu masaya kirli sakallı
Dedi, Saciye 'ye:
“Karıcığım, işten atabilirsin beni amma
Tardiye yazmaktan alıkoyamazsın .asla!”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder