30 Ekim 2020 Cuma

BUGÜN NE YAPTIN?10- SANA UĞRAYACAĞIM.” İki gündür Nesrin Hanım surat asıyor. Bir aralık “ Bu ne surat ?” dedim. “ Ne olacaktı ki” dedi. Belli ki bana bozuk. “ Bir şey mi yaptım farkında olmadan” dedim. Yapmışım. Surat asmakta haklı. Kesinlikle haklı. İki gün önce için “ sana uğrayacağım” demişim. Sabahtan akşama kadar beklemiş. Çayın yanında vermek için kendince bir şeyler de hazırlamış. Aslında maalesef böyle kötü bir alışkanlığım da var. Şimdiye kadar kim bilir kaç kişiyi saatlerce beklettim, beddualarını aldım. Kim bilir kaç kişi sırf bu yüzden benimle arkadaşlığını kesti demeyeceğim ama verilen randevulara saatinde gitmemek kötü bir alışkanlık. Bu kötü alışkanlığı da bırakmanın zamanı geldi sanırım. Bugün babaannemle son günüm. Son kez tansiyonunu ölçüp doktoruna bildireceğim. Babanneme giderken birden aklıma bir şey geldi. Şimdiye kadar hiç yapmadığım bir şey yaptım. Babaanneme bir demet çiçek yaptırdım. Çok hoşuna gitti. Çok çok hoşuna gitti. Bu akşam epeyce bir kaldım yanında. Hemen kalkacaktım oysa. “ Bugün ne yaptın bakalım?” demesini bekledim. Geç de olsa sordu: “ Ne yaptın bugün? Günün nasıl geçti?” “ İyi” dedim. “ ve ekledim. “ Çoktan beri aramadığım sormadığım bir arkadaşım vardı. Onu aradım. Hastanede olduğunu öğrendim. Bir aralık izin alıp hastaneye ziyaretine gittim. Sevindi, ona moral oldu. İyi bir şey yaptım yani babaanne” dedim. “ İyi yapmışsın” dedi. Benimle gurur duydu. Bunu hissettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder